Dlaczego kupować u nas
45-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy (dotyczy wyłącznie e-shopu)
Abyś mógł kupować w naszym e-shopie naprawdę bez ryzyka!
Zdajemy sobie sprawę z tego, że kupując w sklepie internetowym, nie masz możliwości wcześniejszego obejrzenia i przetestowania towarów. Możesz popełnić błąd przy wyborze i otrzymać towar, który Ci nie odpowiada.
Jeżeli bezpośrednio po otrzymaniu towaru stwierdzisz, że z jakiegoś powodu Ci nie odpowiada, to możesz go do 45 dni ZWRÓCIĆ BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY a pieniądze zostaną Ci niezwłocznie odesłane.
Warunki zwrotu pieniędzy
- Dotyczy produktów zakupionych przez e-shop. Nie dotyczy towarów zakupionych w naszych salonach.
- Materace, łóżka i stelaże, które na witrynie sklepu internetowego są oznaczone jako towar dostępny „na zamówienie“ – są oferowane użytkownikowi jako towar atypowy, wyprodukowany specjalnie na życzenie klienta; zatem te towary nie są objęte gwarancją zwrotu pieniędzy.
- Warunkiem zwrócenia 100% środków finansowych, jest zapakowanie towaru w oryginalne opakowanie bez żadnych uszkodzeń. W przypadku, gdy zwracany towar lub jego opakowanie jest zabrudzone, zużyte, uszkodzone lub zniszczone, sprzedający ma prawo zwrócić taki towar kupującemu bez zwrotu kosztów zakupu towaru, ewentualnie: umówić się z klientem na inną kwotę (%) – tj. zwrócenie części ceny.
- Towar musi być odesłany z powrotem najpóźniej do 45 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.
- Przed odesłaniem towaru, prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem: czatu online, e-maila lub telefonu, aby dowiedzieć się, jak dokładnie postępować. Nasi operatorzy udzielą informacji, na jaki adres wysłać towar, jakie dokumenty muszą być do niego dołączone itp.
Aby uzyskać więcej informacji na temat postępowania w przypadku „45-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy“, prosimy o kontakt z naszymi konsultantami dostępnymi za pośrednictwem chatu, e-maila oraz telefonu.
Darmowe doradztwo online
Potrzebujesz porady przy zakupie lub wyborze?
Skorzystaj z profesjonalnej i darmowej pomocy naszych doradców, dostępnych na infolinii oraz chacie.
Chcesz mieć pewność, że dokonałeś właściwego wyboru lub potrzebujesz uzyskać dodatkowe informacje? Nasi operatorzy są gotowi pomóc przy zakupach, doradzić i udzielić odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania.
Niemal natychmiast zorientujesz się, który materac i która poduszka są dla Ciebie optymalne!
Jeśli chcesz z nami porozmawiać za pośrednictwem chatu, kliknij w pole znajdujące się w prawym dolnym rogu Twojego monitora – nasi konsultanci chętnie udzielą Ci wskazówek, rad i pomocy. Jeśli w danym momencie nie jesteśmy dostępni on-line, możesz swoje zapytanie wysłać do nas mailem, dołączając swoje dane kontaktowe – zareagujemy najszybciej, jak to tylko będzie możliwe.
E-mail: [email protected]
Numer telefonu: +48 690 093 100
Chat online (znajduje się na dole po prawej stronie ekranu, otworzy się po kliknięcu w przycisk „Zapytaj“) – dostępny od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 8:00 do 20:00.
Sklepy z największą możliwością wyboru, jesteśmy w całym kraju
W żadnym innym sklepie w Polsce, nie znajdziesz tak szerokiej oferty materiałów oraz kategorii cenowych. Przyjdź po poradę i wypróbuj wszystko "na własnych plecach". Nie musisz jechać daleko. Najbliższy sklep znajdziesz TUTAJ.
Rozumiemy, co i jak wpływa na jakość snu
Oferujemy nie tylko najlepsze produkty, ale także specjalizujemy się w branży zdrowego snu. Wszyscy nasi konsultanci są fachowo wyszkoleni, regularnie uczestniczą w kursach i nie tylko dobrze znają się na produktach, ale też rozumieją czym jest sen, i co ma wpływ na jego jakość. Masz kłopoty z zaśnięciem? Przyjdź do nas i dowiedz się, co może być tego przyczyną.
Darmowa dostawa wybranej części asortymentu*
Darmowa dostawa dotyczy wszystkich materacy marki PerDormire, Enzio i Tropico, wszystkich łóżek marki DlaSpania i Enzio, jak również poduszek marek: PerDormire i Tempur.
* Bezpłatna dostawa nie dotyczy łóżek Anetta, Marta, Antony, Bety, Amelia, Stacy, Emily i Wanda.
100 nocy na zwrócenie materaca
Jeśli nie będziesz pewien swojego wyboru w trakcie wizyty w sklepie, to weź pod uwagę, że na wybrane modele materacy oferujemy „100 dni gwarancji na wymianę lub zwrot pieniędzy“. Szczegóły promocji są dostępne tutaj.
Gwarancja najniższej ceny
W DlaSpania nie zapłacisz za konkretny model towaru więcej niż u naszej konkurencji!
Jeżeli wybrałeś u nas jakiś towar i zauważyłeś, że inny sklep internetowy oferuje go taniej, to zgłoś to do nas, a damy Ci gwarancję, że ten konkretny model kupisz u nas o 17 zł taniej niż u konkurencji.
Jak to zrobić?
• Dodaj wybrane towary do koszyka.
• W kroku „Dostawa i płatność” wpisz w polu „Dodatkowa wiadomość”, który sklep internetowy proponuje ten sam towar i w jakiej cenie.
• Wypełnij swoje dane kontaktowe i wyślij zamówienie.
• Otrzymane przez nas zamówienie zostanie automatycznie potwierdzone z pierwotną ceną.
• Po zweryfikowaniu oferty konkurencyjnej, nasz personel skontaktuje się z Tobą odnośnie obniżenia ceny Twojego zamówienia.
Albo skontaktuj się z nami za pośrednictwem telefonu, chatu lub e-maila.
Ekskluzywny serwis i dostawa DlaSpania
Pozwól, abyśmy Ci dostarczyli towar w dniu, który sam wybierzesz i o godzinie, która Tobie będzie odpowiadać. Skorzystaj z naszych dodatkowych usług!
W związku z tym, że staramy się stale doskonalić usługi dla naszych Klientów, oferujemy -oprócz usług standardowych, takich jak dowóz materacy aż pod dom, sprzedaż na raty, itp. - również szereg usług
dodatkowych; wszystko po to, by zakupy u nas były dla Ciebie wygodne i napełniały Cię poczuciem satysfakcji.
Dostawa DlaSpania Comfort
Cena usługi: 189 zł - zawiera
- Profesjonalna i ostrożna obsługa towarów
- Termin dostawy bez wyboru dnia i godziny dostarczenia
- Wniesienie na parter lub 1. piętro
- Profesjonalne rozpakowanie produktów
- Odwiezienie opakowań z dostarczonych produktów
Dostawa DlaSpania VIP
Cena pakietu: 949 zł
- Profesjonalna i ostrożna obsługa towarów
- Wniesienie na dowolne piętro
- Profesjonalne rozpakowanie produktów
- Odwiezienie opakowań z dostarczonych produktów
- Profesjonalny montaż łóżka i stolików nocnych
- Czas dostawy od poniedziałku do soboty między od 7:00 a 21:00 – wg wyboru klienta
- Odbiór z pracy i odwiezienie z powrotem (do 15 km od miejsca dostawy)
Do każdej usługi dostawy DlaSpania, można dodatkowo dokupić (o ile nie jest zawarte w pakiecie):
- Wniesienie towaru na 2. piętro lub wyżej: 55 zł
- Montaż łóżka, włącznie z profesjonalną instalacją stelaża statycznego lub materaca (cena dotyczy jednego adresu i jednego łóżka): 119 zł
- Odwiezienie, ekologiczna likwidacja starego materaca (2 szt. max 90x200 cm lub 1 szt. max 200x200 cm) przy zakupie nowego materaca: 160 zł
- Odwiezienie, ekologiczna likwidacja starego stelaża (2 szt. max 90x200 cm lub 1 szt. max 200x200 cm) przy zakupie nowego stelaża: 110 zł
- Odwiezienie, ekologiczna likwidacja starego łóżka (bez materaca i stelaża): 160 zł
- Demontaż starego łóżka: 110 zł
- Odwiezienie, ekologiczna likwidacja starej sofy/tapczanu/wersalki: 490 zł
Szczegóły dotyczące poszczególnych usług
Wniesienie na piętro
Mieszkasz na wyższej kondygnacji bez windy albo brakuje Ci kogoś, kogo mógłbyś poprosić o wniesienie do Twojego mieszkania ciężkich i wielkogabarytowych mebli? Nie zaprzątaj tym sobie głowy, w DlaSpania – dostarczymy towar aż do wnętrza Twojego mieszkania. Koniecznym jest podanie ilości pięter, a dla towarów o szerokości powyżej 140 cm – również wypełnienie ankiety (m. in. szerokość klatki schodowej, rodzaj/brak windy, rodzaj schodów, wymiary futryn, dostępność obiektu i miejsca do zaparkowania).
Montaż nowego łóżka
Chciałbyś sobie zamówić nowe łóżko, ale brakuje Ci narzędzi potrzebnych do jego skręcenia albo po prostu nie chcesz tracić czasu na jego składanie? Zostaw to nam! W ramach usługi „montaż nowego łóżka“, dostarczymy łóżko aż do Twojego domu i skręcimy je. (*W przypadku, kiedy klient mieszka powyżej pierwszego piętra – konieczne jest dokupienie usługi wniesienia.)
Odebranie klienta z pracy i odwiezienie go tam z powrotem (w promieniu 15 km od miejsca dostarczenia towaru)
Większość czasu spędzasz w pracy, ale pomimo tego chcesz być w domu przy tym, kiedy będziemy dostarczać Twój towar? To można pogodzić: chętnie odbierzemy Cię z pracy i zorganizujemy odwiezienie do domu i Ciebie i zakupionego przez Ciebie towaru, następnie odwieziemy Cię z powrotem do pracy.
Elastyczne godziny dostawy - możliwość wyboru w przedziale czasowym 7:00 – 21:00, dostawa możliwa również w soboty
Pozwól, byśmy dostarczyli Ci towar wtedy, kiedy Tobie to odpowiada! To żaden problem; jeśli kupujesz u nas, możesz skorzystać z dodatkowej usługi VIP – kiedy to towar dostarczamy w godzinie uzgodnionej z klientem: w tym również w godzinach popołudniowych, a nawet w sobotę. Wszystko po to, byś mógł być obecny w domu i bezstresowo przyjąć dostarczony towar.
Odwiezienie i ekologiczna likwidacja starego materaca
Chciałbyś sobie zamówić nowy materac, ale nie wiesz, co począć ze starym? Zamów nowy materac u nas, a nie będziesz się musiał głowić nad utylizacją starego! Nasza usługa „odwiezienie starego materaca“ obejmuje: odwiezienie oraz ekologiczną likwidację materaca o maksymalnej szerokości 200 cm (czyli np. 2 materace o wymiarach 90x200 cm albo 1 duży materac o wymiarach 180 x 200 cm)
Wywóz starego łóżka, demontaż
Chciałbyś sobie zamówić nowe łóżko, ale nie masz pojęcia co zrobić z dotychczasowym? Zamów łóżko u nas, a nie będziesz się musiał głowić nad utylizacją tego starego! Możesz zamówić samo wywiezienie łóżka, a dodatkowo możesz zamówić u nas również jego wcześniejsze rozkręcenie.
W jaki sposób dodać usługę do swojego zamówienia?
Usługę, która Cię interesuje, możesz łatwo dołączyć do swojego zamówienia, korzystając z opcji do wyboru w koszyku. W razie zainteresowania dodatkowo płatnymi usługami, prosimy o kontakt: [email protected].
Możliwość osobistego odbioru w sklepie
Dzięki rozległej sieci salonów DlaSpania oferujemy Ci możliwość bezpłatnego odbioru osobistego zamówionego towaru, w jednym z naszych wybranych salonów w całym kraju.
Aby zamówienie odebrać osobiście z salonu, wystarczy w koszyku – w trakcie tworzenia zamówienia online - wybrać z listy dostępnych salonów ten, w którym chcesz odebrać towar. Gdy tylko towar będzie gotowy do odbioru, otrzymasz sms oraz e-mail z informacją.
Odbiór osobisty nie jest możliwy w przypadku łóżek (bez względu na wymiar)
Otwarte we wszystkie dni handlowe
Nasze wyspecjalizowane sklepy są dla Ciebie otwarte niemal każdego dnia, aż do wieczora. Od Ciebie zależy, kiedy przyjdziesz.